IgangaPenukar langkah-naik ACApakah ciri asas

  • masa pelepasan:2024-03-25 18:34:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:201
  • Penerangan pantas:

    Iganga,Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh le

Kandungan artikel

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

IgangaKaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Dari penampilan, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

MutenzBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken,IgangaPengubah kuasa jenis kering 1250kva, if you work again, turn on the photo flash when it"s light,IgangaModel pengubah kawalan, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan


IgangaPenukar langkah-naik ACApakah ciri asas



Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Analisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya,Iganga315 KVA oil type transformer, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

pengurusan perantiMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Penukar jenis kering

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah


IgangaPenukar langkah-naik ACApakah ciri asas



Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Di mana yang baikDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

IgangaApabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

IgangaMaklumat produk lain
  • Fijicameroon_ departments. kgmBridge boarding of aluminum alloySebilangan besar digunakan di bilik p

    Fijicameroon_ departments. kgmBridge boarding of aluminum alloySebilangan besar digunakan di bilik p

  • RijswijkPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

    RijswijkPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

  • RijswijkPlatform mengangkat tali aluminumApakah standard yang relevan di negara-negara di seluruh du

    RijswijkPlatform mengangkat tali aluminumApakah standard yang relevan di negara-negara di seluruh du

  • RijswijkPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaKaedah pengenalan produk

    RijswijkPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaKaedah pengenalan produk

  • Toyama-shiProspek pengubah distribusiApakah komposisi kimia dari

    Toyama-shiProspek pengubah distribusiApakah komposisi kimia dari

  • MaesterJenis tetap platform angkat hidraulikKaedah ujian

    MaesterJenis tetap platform angkat hidraulikKaedah ujian

  • MaesterEmbedded boarding bridgeApa yang perlu dilakukan sekiranya berlaku sesuatu yang tidak betul

    MaesterEmbedded boarding bridgeApa yang perlu dilakukan sekiranya berlaku sesuatu yang tidak betul

  • EvlerPlatform type hydraulic boarding bridgeCara menguji penebat

    EvlerPlatform type hydraulic boarding bridgeCara menguji penebat

  • segera:Peringatan: Maklumat IgangaPenukar langkah-naik ACApakah ciri asas memberi anda IgangaPenukar langkah-naik ACApakah ciri asas oleh syarikat kami, perkhidmatan IgangaPenukar langkah-naik ACApakah ciri asas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IgangaPenukar langkah-naik ACApakah ciri asas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IgangaPenukar langkah-naik ACApakah ciri asas. IgangaPenukar langkah-naik ACApakah ciri asas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IgangaPenukar langkah-naik ACApakah ciri asas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!