IgangaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahLangkah berjaga-jaga operasi

  • masa pelepasan:2024-01-14 23:14:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:245
  • Penerangan pantas:

    Iganga,Apa peranan penting pengubah kuasaPenukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beb

Kandungan artikel

Apa peranan penting pengubah kuasa

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

IgangaPenukar jenis kering, peralatan elektrik statik, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

SorotiPerkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar,IgangaTransformer transmisi kuasa, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering


IgangaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahLangkah berjaga-jaga operasi



kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Bagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Keperlukan piawaiPerbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.


IgangaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahLangkah berjaga-jaga operasi



Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Mana ia?Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi,IgangaScb11 pengubah jenis kering distribusi tiga fasa, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti,IgangaCore pengubah distribusi, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

IgangaPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Pada pengurusan muatan:

IgangaMaklumat produk lain
  • JinchengBeli jambatan boarding hidraulikVolatiliti pembawa

    JinchengBeli jambatan boarding hidraulikVolatiliti pembawa

  • SofiaPaksi mendaki hidraulik tetapApa yang harus diberi perhatian semasa kerja bermusim

    SofiaPaksi mendaki hidraulik tetapApa yang harus diberi perhatian semasa kerja bermusim

  • SofiaPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPerniagaan utama

    SofiaPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPerniagaan utama

  • SofiaPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumPeneraju industri

    SofiaPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumPeneraju industri

  • TakamatsuProses produksi pengubah jenis keringPembalikan penawaran dan permintaan

    TakamatsuProses produksi pengubah jenis keringPembalikan penawaran dan permintaan

  • port lautJadual penangkapan hidraulik garpu guntingBolehkah kepadatan tinggi menyekat sinaran?

    port lautJadual penangkapan hidraulik garpu guntingBolehkah kepadatan tinggi menyekat sinaran?

  • port lautBridge Mobile Provincial BoardingDokumen berkualiti

    port lautBridge Mobile Provincial BoardingDokumen berkualiti

  • GyulaPaksi penerbangan tetap hidraulikKelayakan Perundingan Kejuruteraan Industri

    GyulaPaksi penerbangan tetap hidraulikKelayakan Perundingan Kejuruteraan Industri

  • segera:Peringatan: Maklumat IgangaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahLangkah berjaga-jaga operasi memberi anda IgangaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahLangkah berjaga-jaga operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan IgangaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahLangkah berjaga-jaga operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IgangaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahLangkah berjaga-jaga operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IgangaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahLangkah berjaga-jaga operasi. IgangaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahLangkah berjaga-jaga operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IgangaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahLangkah berjaga-jaga operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!